פרסומים שלא שילמתם עליהם בפייסבוק יהיו פחות נגישים

אם אתם משתמשים בפייסבוק על בסיס קבוע בוודאי שמתם לב כי פייסבוק הוציאה עוד עדכון לתקנות השימוש שלה בימים האחרונים ומציקה לנו שנקרא אותם (ולא בלי סיבה). הבשורה אמורה לעניין בעיקר בעלי עסקים אשר משתמשים בדף הפייסבוק העסקי שלהם כדי לספר על העסק שלהם ללקוחות פוטנציאליים…

אז מה השתנה?

מאמצע ינואר 2015 פייסבוק הודיעה כי היא תגביר את המאמצים שלה לסנן הודעות פרסומיות שלא שילמו עליהם כמובן מקן הזמן שלכם! השינוי יעשה את החיים קשים יותר לבעלי עסקים קטנים ויזמים אשר משתמשים בפייסבוק כדי לספר לגולשים על העסק שלהם. כלומר… אם אתם לא משלמים על מודעות תהנו מפחות חשיפה ופחות אנשים יראות את המודעה שלכם.

זניח? ממש לא!

המון עסקים מקבלים תנועה של ממש מפייסבוק ועשויים להפסיד הרבה כסף בשל השינוי החדש. עבור פייסבוק זה כנראה (נחיה ונראה) צעד הגיוני כיוון שהם רוצים לדחוף אתכם להזמין מודעות פרסומיות בתשלום ואולי אפילו ליצור ייאוש בקרב אלו שאין להם את התקציב לעשות זאת מכיון שהמודעות שלהם לא יגיעו להרבה אנשים.

הנה: הודעת הפרסום בפייסבוק

מה אתם חושבים על השינוי?

מה דעתכם על השינוי שפייסבוק עושים? הוגן או לא הוגן?

0 זה על הפנים!
זה בסדר.... 0

 

  • אהבתם? שתפו!