זה היה חייב לקרות: פייסבוק משיקה מודעות מוצר!

get_the_title

אין ספק כי מודעות של מוצרים הן כלי נהדר בידיו של מפרסם מיומן. בעוד מהלך מרשים הודיעה פייסבוק לפני 3 ימים כי היא תאפשר מעתה לפרסם מודעות של מוצרים שבעלי עסקים רוצים למכור (ראו תמונה). משווקים יכולים להעלות את הקטלוג של מוצר מסוים וליצור קמפיין אשר מכוון מוצר לקהל יעד מסוים.

קיים עדיין הבדל מהותי בין גוגל לפייסבוק כיוון שגולשים אשר משתמשים בגוגל מחפשים אחר מילת מפתח מסוימת אך פייסבוק בהחלט עושים כאן מהלך משמעותי אשר עשוי לגרום למשווקים רבים לחלק את תקציב הפרסום שלהם בין פייסבוק וגוגל.

קיימות מספר אפשרויות פרסום בהקשר של מוצרים

  • מפרסמים יוכלו להגיע אל קהל יעד אשר ביקר באתר שלהם או באפליקציה שלהם על פי הגדרות הקמפיין
  • משווקים יוכל ליצור מודעות של מולטי מוצרים אשר מדגישות את התועלת במוצר שלהם
  • בנוסף. וכמו תמיד, תוכלו לכוון לקהל יעד על פי גיל, תחום עניין, מדינה, שפה ועוד.

קראו את הידיעה המלאה:

  •  Announcing new Product Ads on Facebook
  • אהבתם? שתפו!