פרסום לעסקים ברשת הוא קידום אתרים אורגני

קידום אתרים הפך לשיגעון החדש באינטרנט אבל מה עומד מאחוריו. מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני ובין פרסום ממומן בגוגל? מה בדיוק עושה חברת קידום אתרים כאשר היא מקדמת את האתר שלכם ומה משפיע על דירוג האתר שלכם ברשת?

במאמר זה אני רוצה לענות על כל השאלות הללו בצורה מפורטת וגם לספק מידע רקע על כל מינוח לדוגמה נסביר מהו קידום אתרים אורגני, מהו מסע קידום ממומן בגוגל אדוורס ופייסבוק ובכלל מה זה קידום אתרים, איך זה התחיל ולמה הפך קידום אתרים באינטרנט לשיטת הפרסום הפופולרית ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית.

בואו נתחיל.. למה יש בכלל קידום אתרים? כמו תמיד אני מזמין אתכם להגיב ולחלוק את דעתכם. השארנו את טופס התגובות פתוח ואתם מוזמנים להשמיע קולכם.

קידום אתרים – איך זה התחיל?

קידום אתרים הוא החל כאשר גוגל החל להשתלט על קהל הגולשים בעולם כאשר הציע אלטרנטיבת חיפוש קלה לשימוש ומותאמת לכל מדינה. החיפוש היה קל מאי פעם והפך את החיפוש אחר מידע למהיר ומדויק מאוד. בעלי עסקים רבים אשר זיהו את האפשרות הטמונה בכך החלו להיאבק על המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל.

מה זה אומר?

כאשר מקלידים מילת מפתח בתיבת החיפוש של גוגל לדוגמה "קידום אתרים אורגני" מקבלים 10 תוצאות בעמוד הראשון. הסטטיסטיקה מלמדת כי במרבית התחומים או מחרוזות החיפוש כ80 אחוז מהגולשים נשארים בעמוד הראשון… זה אומר שאת מרבית הפניות מקבלים עשרה בתי עסק. הזדמנות עסקית לא מבוטלת במיוחד נוכח העובדה שבאותם הימים התחרות הייתה קטנה וכמות הגולשים גדולה.

כיום המצב כמובן שונה… התחרות רבה ואפילו רבה מאוד על כל מילת מפתח וקשה מאוד להתברג במילות מפתח תחרויות ואין הרבה שהן לא בעמוד הראשון בגוגל. למעשה כדי ליהנות אפילו מכמות חשיפה קטנה ואתר שבנוי בצורה נכונה חייב להקצות חלק מתקציב הפרסום לחברת קידום אתרים בצורה חודשית קבועה. כך המצב גם במדינות מפותחות אחרות בעולם

האם זה כל כך נורא?

עולם הפרסום עבר טלטלה בעשור האחרון ואם בעבר היינו מפרסמים בעלונים, פליירים, רדיו, טלוויזיה (החברות הגדולות) הרי שהיום כולם עברו לפרסם באינטרנט ולכן קידום אתרים באינטרנט הוא למעשה פרסום באינטרנט או פרסום.

קהל הגולשים בישראל עומד על למעלה מ80% מכלל האוכלוסייה ולמרות שאם נחזור 10 שנים אחורה בזמן חששנו רובנו לרכוש מוצרים או שירותים באינטרנט היום זה ברור לכולנו שאת המבצעים הטובים, המוצרים הזולים וגם היקרים קונים באינטרנט!

לכן, מעדיפות חברות רבות להקצות את מרבית תקציב הפרסום שלהן לאינטרנט עבור קידום אתרים בגוגל שהוא כיום מילה נרדפת לפרסום באינטרנט וגם למיתוג באינטרנט ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדין ואחרות.

קיימים מספר סוגים של פרסום באינטרנט, עכשיו אסביר מה הם:

קידום אתרים ממומן בגוגל / פייסבוק

אחת השיטות הפופולאריות לפרסום הוא פרסום ממומן בגוגל אדוורדס. גוגל אדוורדס מציע תוכנית פרסום שנקראת פי פר קליק (pay per click). זה אומר שבכל פעם שלוחצים על המודעה שלכם אתם משלמים סכום קבוע… כמה? הכול תלוי איזה באיזה מילת מפתח מדובר.

איפה מופיעות המודעות שלכם?

גוגל אדוורדס כאשר אתם או מומחה קידום אתרים מטעמכם מקים מסע פרסום בגוגל אדוורדס הוא בוחר את המיקום בו יוצגו המודעות שלכם. קיימות שתי אפשרויות מרכזיות ועוד דקויות ואפיונים והראשונה שבהן היא שהמודעות שלכם יוצגו לצד או מעל תוצאות החיפוש.. בצורה כזאת הן נראות לגולש הלא מיומן כמו תוצאות טבעיות והן נהנות משיעור קליקים גבוה במיוחד. זה אומר שאתם מקבלים ערך גבוה לכסף שלכם בהנחה שהאתר שלכם ממיר (כלומר גורם לאנשים לפנות אליכם).

המיקום השני של מודעות פרסומיות במסע פרסום של גוגל אדוורדס הוא באתרים אחרים ברשת. זה נקרא רשת החיפוש… אתרים רבים בוחרים להציג מודעות באתר שלהם כיוון שגוגל חולק איתם את הרווחים (כסף קטן לא משמעותי אל תחשבו שכך תעשו כסף).

מה היתרונות של מסע פרסום בגוגל אדוורס?

גוגל אדוורדס מאפשר לכם ליהנות מתוצאות מהירות כאן ועכשיו. מהרגע בו מסע הפרסום שלכם אושר אתם מתחילים לקבל תנועה לאתר שלכם וזה בניגוד למסעות פרסום מסוג אחרים כמו קידום אתרים אורגני עליו אדבר בהמשך המאמר.

מה החסרונות של גוגל אדוורדס?

כאשר אתם מקימים מסע פרסום בגוגל אדוורדס אתם לא משקיעים בכלל בנוכחות האתר שלכם ברשת. לא בונים בעבורכם קישורים ולא מוניטין וזה בדיוק כמו להשכיר מודעה בעיתון… למעשה יש לכם שותף סמוי לכל הכנסה שכבר הצלחתם להכניס מהאתר שלכם.

לסיכום, גוגל אדוורדס הוא כלי נהדר כדי להשיג תוצאות מהירות וכדרך להופיע בתחומים תחרותיים במיוחד בהם אין סיכוי שתופיעו בראש תוצאות החיפוש וכך לקבל קליקים ולקוחות פוטנציאליים.

מסע פרסום ממומן בפייסבוק

בדומה לגוגל גם פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה מאפשרת הקמה של מסע פרסום מבוסס קליקים בו אתם יכולים להציג למיליוני הגולשים באתר מודעת תמונה עם טקסט. הייחוד של פייסבוק הוא שהוא מאפשר לכם לברור את טווח הגילאים של הגולשים להם תוצג המודעה, האזור הגאוגרפי ועוד שלל פרמטרים.. סיווג זה מאפשר לחברות גדולות להגיע אל קהל לקוחות ספציפי ועוזר במיתוג והטמעת מותג בקרב קהלים מסוימים.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים טבעי או אורגני הוא תהליך שונה לחלוטין ממסע פרסום ממומן בגוגל אדוורדס / פייסבוק. קידום אתרים אורגני הוא מהלך של פרסום האתר שלכם ברשת וכולל לרוב בניית קישורים אינטנסיבית, פרסום שם האתר / מותג שלכם ברשת, בניית זהות אלקטרונית ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, גוגל ועוד.

למרות שמשמעותו המקורית של המונח קידום אתרים אורגני הייתה שיפור מיקומם מילות מפתח פופולריות במנוע החיפוש כיום משמעותו של קידום אתרים אורגני שונה מאוד וכיום קידום אתרים אורגני הוא פרסום באינטרנט, חד וחלק. שיטות הפרסום באינטרנט הן שיטות העבודה של מקדם אתרים אורגני.

מה בעצם עושה מקדם אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא שמור בו סודות מקצועיים רבים ומידע טכני רב אז לא אלאה אתכם עם הסברים ארוכים על תגיות, כותרות, טייטלים ואופטימיזציה אבל אוכל לספר כי מתחילים עם בניית קישורים ראשונית לאתר שלכם, עוברים על האתר בתהליך שנקרא אופטימיזציה והופכים אותו ידידותי יותר למנועי חיפוש. למעשה אני אמרתי פעמים רבות ללקוח שלא אוכל לקדם אותו עם האתר הנוכחי והתחלנו את מסע הפרסום שלו עם בנייה של אתר חדש מודרני יותר וידידותי למנוע חיפוש.

מה היתרונות של קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים על ידי מקדם אתרים מנוסה עוזר לבנות מותג ולהפנות מספר רק של גולשים לאורך זמן ארוך יותר ולמעשה משפר את הדירוגים של האתר שלכם במנוע החיפוש. קידום אתרים אורגני עוזר לבנות אמינות לאתר שלכם ובונה לו מוניטין אל מול מנועי חיפוש.

מה החסרונות של קידום אתרים אורגני?

בכדי לראות תוצאות ממסע קידום אתרים אורגני צריך סבלנות… המינימום מתחיל ב60 יום ועד 90 יום לפני שמתחילים לראות תוצאות. למרות שגוגל דינמי במיוחד ומציג תוצאות ב24 שעות האחרונות לוקח לו זמן לחשב בכל פעם את ערך האתר שלו ולאנדקס אותו מחדש (להכניס אותו לאלגוריתם חישוב שבודק את חשיבות האתר)

איזה סוג פרסום הכי אפקטיבי?

סוג הפרסום לו אתם זקוקים תלוי באינספור פרמטרים ולמען האמת ללא ייעוץ של מומחה קידום אתרים לא אוכל לתת לכם תשובה וודאית כיוון שיש לדעת אם קידמתם את האתר שלכם בעבר. מה מהבנה האתר שלכם, עד כמה יש "בשר" בתחום שלכם ששווה את ההשקעה ומהו מתח הרווחים שלכם כלומר כמה אתם יכולים להשקיע ועדיין להרוויח בצורה ששווה את זה.

מבלי להיכנס לפרטים אוכל להמליץ על שילוב של קידום אתרים אורגני עם מסע פרסום בגוגל אדוורדס. בצורה כזאת אתם מכסים את כל האפשרויות וודאי תתחילו להרגיש תנועה מהירה של גולשים אל האתר שלכם. בנוסף תוכלו עם הזמן כלומר ככל שיתפתח מסע הקידום האורגני שלכם להוריד אט אט את התקציב של גוגל אדוורדס ולהתחיל ליהנות מתנועה טבעית של גולשים.

בכל מקרה כדאי לצאת מהרצף פעם ב45 יום ולראות עד כמה דברים מתקדמים ולשנות / לבנות אסטרטגיה בהתאם. אם לדוגמה רואים עלייה של תנועה אל האתר ממילות מפתח רלוונטיות וחשוב לבדוק את זה ובכל זאת אין פניות או שיש מספר מועט מאוד של פניות הגיע הזמן לשנות את האתר אפילו אם מעט כדי שיהיה ממיר יותר כלומר יותר מעודד לפנות אליכם… כך תקבלו תמורה מלאה לתקציב הפרסום שלכם.

שגיב SEO – פרסום לעסקים ברשת

[blockquote1]שגיב SEO מספקת שירותי קידום אתרים אורגני בישראל ובעולם עם צוות מקדמים מנוסה. עם הצלחות אי אפשר להתווכח! אנו מקדמים אתרים בכל תחום ומספקים שירות קידום אתרים מקיף אשר כולל ניהול קמפיינים פרסומיים בגוגל אדוורדס ובפייסבוק. פנו אלינו היום לשיחת ייעוץ עם מומחה קידום אתרים

  • מקדמי אתרים מנוסים מהשורה הראשונה!
  • רשימת לקוחות והצלחות שהיא עדות לניסיון!
  • מסע קידום אתרים הכולל קידום בגוגל ופייסבוק!
  • מחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום גמישים!
  • contact us
  • שגיב SEO
  • 0777-920-924
  • 0545-400-440
  • תל אביב, ישראל

קידום אתרים בגוגלגוגל אדוורדס (PPC)בניית אתריםשיתופי פעולהאחר / חזרו אליי