מדריך עוסק ברישום אל גוגל מקומות וכל המסביב… רישום של עסק עם מספר כתובות לגוגל מקומות עשוי להיות מסובך בעיקר מכיוון שגוגל עושים כל שביכולתם לאמת את המידע של כל מיקום. המדריך הנוכחי בנושא הגשת בית עסק לגוגל מקומות מבית גוגל איננו מתורגם עדיין לעברית ומפוזר לאורך מספר רב של עמודים ולכן החלטנו לתרגם את כל המידע המתאים ולרכז אותו למדריך אחד מרוכז.
רישום בגוגל מקומות הוא..
הרישום של בית העסק שלך אשר נקרא גם "דף מקום" הוא דף ברשת / דף אינטרנט במטרתו לרכז את כל המידע על מיקום (או במקרה זה רישום של בית עסק) מרחבי רשת האינטרנט. ישנם דפי מקומות עבור בתי עסק, נקודות מעניינות, תחנות רכבת, תחבורה ציבורית, שדות תעופה, נקודות ציון וערים ברחבי העולם. בתור בעל עסק אתה יכול לאמת את הרישום של בגוגל מקומות ולהוסיף מידע אל הרישום שלך.
ניווט מהיר בין חלקי המאמר
- רישום בית עסק עם כתובת אחת
- רישום בית עסק עם 10 כתובות או יותר
- בעיות נפוצות מהן כדאי להמנע
סקירה קצרה של דף מקומות
רגע לפני שנכנס אל רישום בגוגל מקומות נעבור על חלקי הדף השונים לטובת אלו בינינו שלא עוסקים בקידום אתרים. למידע נוסף על קידום אתרים מקומי אתם מוזמנים לבקר במחקר המקיף בנושא: חיפוש מקומי, גוגל מקומות ומה חשוב לדעת!. סקירה של חלקי דף בגוגל מקומות בצורה מפורטת מבית היוצר של גוגל ניתן לראות במדור העזרה לבעלי עסקים עם גוגל מקומות.
רישום בית עסק עם כתובת אחת לגוגל מקומות
1. הגישו את המידע שלכם החל ממידע בסיסי ועד תמונות וסרטוני וידאו 2. אמתו את הרישום שלכם בעזרת גלויה אשר תגיע בדואר או בטלפון 3. המתינו שהרישום שלכם יופיע בגוגל (לרוב לוקח 12 שעות)
- בחרו את המדינה שלכם בתפריט הנפתח
- הכניסו את מספר הטלפון של בית העסק
- הקליקו על "מצא את פרטי העסק" (Find business information)
אם לא מצאתם את בית העסק שלכם או אם תקבלו תוצאה של בית העסק שלכם אשר עדיין לא אומתה הגיע הזמן לעדכן או להוסיף את הרישום אל גוגל מקומות.
שם החברה / בית העסק: מלאו את שם העסק הרישמי המלא. הזהרו שלא להכניס מילות מפתח ללא סיבה (כלומר אם הם לא חלק משם בית העסק) כיוון שזה עשוי וקרוב לוודאי יוביל להסרה של הרישום שלכם בגוגל מקומות.
כתובת (חובה): חשוב למלא את הכתובת בצורה מדויקת באנגלית כפי שהייתם כותבים אותה על מעטפה. שימו לב! שינוי של כתובת בפעם השנייה יוביל להתחלת תהליך האימות מחדש ועשוי לקחת זמן מה עד לאישור הרישום החדש.
מספר טלפון (חובה): מלאו את מספר הטלפון שלכם ואל תשכחו להוסיף איזור חיוג.
כתובת האתר שלכם: הקלידו את כתובת האתר עד 255 תווים.
למרות שעל פניו, תמונות וסרטונים לא חשובות כל כך ההיפך הוא הנכון. נסו ליצור פרופיל מלא ככל האפשר כולל מידע רב ככל האפשר אשר יעודד גולשים לפנות אליכם אם הגיעו לדף שלכם בגוגל מקומות.
רישום בית עסק עם 10 כתובות או יותר לגוגל מקומות
עסקים רבים מחזיקים בסניפים רבים ולכן זקוקים להליך רישום מעט שונה אל גוגל מקומות. בנוסף, מוסדות כמו בתי חולים להם אינספור סניפים זקוקים להליך רישום מהימן כיוון שאנשים רבים (לפחות בארצות הברית) תלויים במידע זה כדי להגיע אל יעדם בצורה מהירה.
בואו נעבור יחדיו על העמודות בקובץ לדוגמא:
-
קוד חנות – Store Code
הוא קוד יחודי לכל סניף / חנות ברשת שלכם. קוד החנות חייב להיות זהה בחלקו ולהתייחס כמובן לאותו בית עסק. אין חשיבות מיוחדת לשם אך נסו לבחור שם ברור וקריא. אורך שם החנות חייב להיות קצר מ60 תווים ולא להכיל רווחים בכלל.
דוגמאות: store1, store2 branchNY, branchFL, branchMD 101, 102, 103
-
שם – Name
שם החנות הוא נושא רגיש וצריך להתאים בדיוק לשם החנות / בית עסק כפי שהוא מופיע בעולם האמיתי. חשוב לדעת כי שם העסק אשר כתוב בשדה זה יוצג בדף מקומות שלכם בגוגל ולכן אל תנסו לכלול בו מיקומים או מילות מפתח שאינן שם העסק. אתם יכולים לעשות כל אות ראשונה בכל מילה לאות גדולה אך אל תעשו מילה שלמה עם אותיות גדולות.
דוגמאות: Google Store – Mountain View Google Store – South SF Google Store – SF Main Google Store – SF Main Google Store – Mountain View
-
עמודת כתובת ראשונה – Address Line 1
בשורה זאת הכניסו את הכתובת המדויקת של בית העסק. כל מידע נוסף כמו הקניון בו נמצא העסק, רחובות חוצים וכו' תוכלו להוסיף אל עמודת הכתובת השנייה (Address Line 2)… מקסימום 80 תווים.
דוגמאות: 2 / 1234 Charleston Rd 2300 Mission St 5678 Polk St 1234 Charleston Rd
-
עיר – City
הכניסו את שם העיר בה נמצא הסניף בהתאם לכתובת (מקסימום 80 תווים).
דוגמאות: Mountain View South San Francisco San Francisco Mountain View
-
מדינה – State
המדינה בה הסניף של בית העסק נמצא בהתאם לשורה.
דוגמאות: CA CA Washington Maryland
-
מיקוד – Postal Code
מיקוד של הכתובת לפי השורה המתאימה. בארצות הברית למיקוד חשיבות עליונה… למעשה, כאשר מזמינים פיצה אומרים פעמים רבות את איזור המיקוד. רישום עם איזורי מיקוד לא תקינים ידחו ולא יאושרו.
דוגמאות: 94043 94080 94129 94043
-
קוד מדינה – Country Code
הכניסו את קוד המדינה בה נמצא בית העסק המדובר / הסניף המדובר לפי קוד המדינה בדף ISO 3166-1-alpha-2.
דוגמאות: US US IL BS
-
מספר טלפון – Main Phone
מספר הטלפון יופיע בדף של גוגל מקומות על פי מיקום הגולש. הקפידו להכניס מספר טלפון כולל איזור חיוג בפורמט של 650) 555-4000. גוגל מבקשים להכניס את מספר הטלפון של הסניף עצמו ולא של מרכז חיוג. כמו כן עליכם להכניס מספר טלפון שונה עבור כל סניף.
דוגמאות: (212) 555-5551 (212) 555-5552 (212) 555-5553 (212) 555-5554
מאפיין | תיאור ודוגמאות |
כתובת נוסף | פרטי כתובת נוספים אותם אשר לא כלולים בכתובת הראשית כמו שם הקניון או מספר הבניין, מספר קומה וכו' (מקסימום 80 תווים) |
טלפון אלטרנטיבי | מספר טלפון נוסף בו ניתן להשיג את בית העסק. את מספר הטלפון יש לכתוב בפורמט (650) 555-4000 |
טלפון סלולרי | מספר טלפון נייד בו ניתן ליצור קשר עם בית העסק. |
מספר פקס | מספר הפקס של בית העסק. |
דף הבית | כתובת דף הבית של האתר שלכם אשר משויך לרישום של בית העסק שלכם בגוגל מקומות. |
אימייל | כתובת דואר אלקטרוני בה יכולים לקוחות לעתיד ליצור קשר עם בית העסק. |
שעות פתיחה |
שעות הפתיחה של בית העסק – עד 255 תווים1. דוגמה בפורמט 24 שעות
השעה הראשונה ברצף היא שעת הפתיחה של יום שני 2:10:00:18:00,3:10:00:18:00,4:10:00:18:00,5:10:00:18:00,6:10:00:18:00,7:12:00:20:00 2. דוגמה בפורמט של 12 שעות השעה הראשונה ברצף היא שעת הפתיחה של יום שני 2:10:00:AM:6:00:PM,3:10:00:AM:6:00:PM,4:10:00:AM:6:00:PM,5:10:00:AM:6:00:PM, 6:10:00:AM:6:00:PM,7:12:00:PM:8:00:PM |
אמצעי תשלום | לכל מדינה מספר אמצעי תשלום. להלן שיטות התשלום המותרות בארצות הברית.
יתקבל: cash, check, paypal לא יתקבל: money orders cashier's checks cash, check, amex cash/check/amex cash;check;amex |
קטגוריות | תוכלו להוסיף רשימת קטגוריות בקלות רק זכרו להפריד אותן בפסיקים אך אני מאמין כי ברוב המקרים תצטרכו קטגוריה אחת לכל שורה..דוגמא
Education, Entertainment – Planetariums, Organizations – Non-profit |
בעיות ידועות בתהליך הרישום
אימות ואישור הרישום שלכם בגוגל מקומות / מפות עשוי לקחת שבועיים עד ארבעה שבועות. שגיאות או הפרה של כללי האיכות של גוגל מקומות עשויים לעכב את התהליך אפילו יותר. מכיוון שמדובר בבתי עסק להם אתם רוצים בוודאי לספק שירות מהיר אני ממליץ לקרוא את הבעיות הנפוצות אשר עשויות לגרום לעיכוב ההגשה שלכם.
באיזה אימייל לבחור?
גוגל ממליצים להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני אשר קשורה לאתר שלכם ולא דווקא כתובת אימייל של ג'ימייל או הוטמייל. לדוגמא עדיף לי להשתמש באימייל SeoMaster@sagive.co.il ולא באימייל sagiveseo@gmail.com
שם בית העסק
- השתמשו בצורה נכונה באותיות גדולות וקטנות (capitlaztion)
- רשמו רק את שם העסק כפי שהוא מופיע בעולם האמיתי ללא תוספות
כתובת בית העסק
- הכניסו רק כתובת אמיתית פיזית קיימת…
- כתבו את הכתובת של החנות / בית העסק ולא של תיבת הדואר
- הכניסו כתובת מדויקת בשדה Address Line 1. מידע נוסף בשדה Address Line 2
כתובת אתר וטלפון
- השתמשו בטלפון מקומי ולא במספר של מרכז שירות
- השתמשו בטלפון ישיר ככל האפשר ולא במספר המפנה למקום אחר
- הכניסו כתובת דף הבית של האתר שלכם ולא של דף נחיתה
כללים נוספים עליהם כדאי להקפיד
- כל הסניפים חייבים להיות של אותו בית עסק ולא עסקים שונים
- עסקים שנמצאים בבנייה ועדיין לא פתוחים לציבור לא יאושרו
- דירות להשכרה / מכירה או כל נכס זמני לא יאושר בגוגל מקומות
- אירועים זמניים אפילו אם במיקום קבוע לא יאושרו כשם עסק
כמה טיפים שכדאי לדעת
- מיקוד חלקי או לא תקני יוביל לסירוב של הרישום שלכם. שימו לב כי גליונות נתונים מסוימים כמו אלו שאקסל מייצר יסירו את הספרה 0 אם היא מתחילה את המספר של איזור המיקוד ולכן הקפידו לתקן זאת.
- כפי שהוסבר במדריך זה, גוגל דורש את מבנה הטלפון של בית העסק בצורה מסוימת ולכן הקפידו על מבנה זה.
- קראו את המדריך בקפידה ושימו דגש על גודל השדה מבחינת כמות התווים כיוון שזה עלול להוביל לשגיאה בהגשת הרישום שלכם.
- אירועים זמניים אפילו אם במיקום קבוע לא יאושרו כשם עסק
לסיכום
כתבנו מאמר זה בשל השאלות הרבות אשר נתקבלו כתגובה למחקר "חיפוש מקומי, גוגל מקומות ומה חשוב לדעת!" ואנו מקווים כי מצאתם כאן את התשובות לכל שאלותיכם בנושא איך להגיש את האתר שלכם לגוגל מקומות… מדריך זה מתאים במיוחד (לפחות לבינתיים) לאלו בינינו להם לקוחות מעבר לים ובמיוחד אם הם לקוחות גדולים בתחומים בהם גוגל מקומות שולט בתוצאות החיפוש.
עמית מירז 24 בינואר 2014
באמת פוסט מושקע, כל הכבוד.
לני 24 בינואר 2014
מה קורה אם האתר מאוחסן בחו"ל ואני בארץ ?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
מה זאת אומרת?? מה זה משנה? האם אתה דואג לכתובת הIP שלך?
תמיד תוכל ליתר בטחון לגלוש דרך פרוקסי בעת ההגשה אבל אני לא
רואה בעיה מיוחדת עם זה..
אחרי הכל אין שום סיבה שלבעל עסק לא יהיה מנהל אתר אשר יושב
ביבשת אחרת.
נתקלת או קראת איפשהו על בעיות עם זה?
לני 24 בינואר 2014
היי, חידוד
במקרה של טלפון-
אם האתר בחו"ל אני צריך טלפון להרשמה והטלפון הוא ישראלי האם יש לגוגל בעיה?
האם הוא יראה טלפון ישראלי בכתובת חו"ל?
במקרה של גלויה –
האם אני אתן את כתובת האחסון בחו"ל ואבקש שישלחו את הגלויה לכתובת בארץ – האם זה אפשרי
תודה על המענה המהיר
שגיב SEO 24 בינואר 2014
מהשאלה שלך אני מבין שלא ממש קראת את המאמר 🙂
אתה ממש אבל ממש לא יכול לשים טלפון ישראלי על עסק שכתובתו בחו"ל..
קרוב לוודאי שהוא לא יאושר. חשוב לזכור שגוגל מנסים לאמת את זהות בית העסק ומנסה להכריח אותנו לעשות רישום אמיתי וכי זה עסק אמיתי עם כתובת אמיתית אחרת אין לו באמת סיבה להיות בגוגל מפות / מקומות..
Sedmedia 24 בינואר 2014
את האמת, בשבילי פוסט זה מאוד בסיסי ברמתו.
אבל אני חייב לציין שדיברנו היום בנושא על חברות שכל מה שהן עושות זה קידומים מקומיים.
אם עוד לא יצאה לך לקרוא אותו, אתה מוזמן:
איזה מקדם אתה בשנת 2011 ?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
זה בהחלט מדריך לחסרי נסיון בתחום וכולנו כאלה בהתחלה 🙂
אין ספק שתחומים רבים מושפעים בצורה מעמיקה מהשינוי שעשה גוגל
(בעיקר בארצות הברית וכעת גם קצת באירופה) בתוצאות החיפוש שלו
בחלקן הוא מציג (בהתאם לסוג העסק אותו מחפשים) 8 תוצאות מגוגל
מקומות ובכלל השאיפה היא לספק עבור תחומים מסוימים תוצאות חיפוש
ממוקדות מיקום.. אפשר לראות את זה בתנודה אל מכשירים סלולרים
ברחבי העולם.
אוהב את האתר שלך וביקרתי בו מספר פעמים. סחטיין!
לני 24 בינואר 2014
היי שגיב
את המאמר קראתי… תשובות עדיין לא….
חשוב לרשום עסק בגוגל – אין עוררין.
העסק שלי אתר שמוכר אונליין ומיועד לשוק הבריטי ומאוחסן בבריטניה – אין לי טלפון מקומי UK 🙁
מה האופציות העומדות בפני, כיצד יראה כרטיס העסק הנראה ללקוח (לא בגלוית האישור)
בברכה,
שגיב SEO 24 בינואר 2014
אתה חייב להתנהג כעסק בריטי לכל דבר.. אין טעם לנסות להגיש כתובת ישראלית לעסק בריטי
כיוון שזה נוגד את המטרה של גוגל כאשר הקימו את גוגל מקומות / מפות ולכן הם עובדים קשה
כדי לספק מידע מדויק של בתי עסק בהתאם לכתובת שלהם.
תחשוב על זה.. אם היית מקים אתר מפות היית רוצה לספק לגולשים מידע מדויק היכן נמצא כל
דבר נכון? ולכן אתה חייב פרטים (אפילו אם הם נועדו רק למטרת הרישום) שיציגו אותך כעסק
בריטי לכל דבר.
לסיכום אתה צריך כתובת בריטית בעיר המדוברת וטלפון מקומי.
אם תנסה להגיש רישום אל גוגל מקומות ללא פרטים אלו הוא לא יאושר…
אלעד 24 בינואר 2014
האם לאחרונה נתקלעת בקשיים בניסיון לעשות ווריפקיישן בטלפון?
אם כן האם שימוש בפרוקסי שינה לך את התמונה או שלדעתך אין קשר?
אם נתקלעת בבעיות (כמו שרבים וטובים בחודשים האחרונים) הייתי שמח להחליף איתך מידע לגבי אפשרויות חדשות…
שגיב SEO 24 בינואר 2014
האמת ש.. אני תמיד משתמש בפרוקסי בעת הגשה לגוגל מפות ועובד
קשה למצוא פרוקסי מהאיזור / מדינה אבל זה לדעתי אחד מהחלקים
החשובים ואני בטוח שיש מנגנון "whois" שבודק מאיפה מגיש הרישום
מגיע.
אלעד 24 בינואר 2014
אהה ומצטער אם התגובה שכתבתי נשמעת מעט כמו איזה פרסומת ל… :), יצא בטעות.
אלעד 24 בינואר 2014
תגיד איך הולך עם הווריפיקיישן בארה"ב דרך הטלפון בזמן האחרון? עדיין הולך? לדעתי הדרך היחידה היא בבניית המפות של גוגל. וזה ממש לא פשוט. אתה מכיר את תוכנת בניית המפות? אני בכוונה לא קורא לדבר בשמו הישיר.
חוץ מזה אני צריך למצוא אתר ותוכנת פרוקסי מהיימנים. יש לך המלצות?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
האמת שאני משתמש בVPN ולא בפרוקסי..
אתה יכול לקנות לך רשיון לכמה כאלו.
זה יותר נכון מפרוקסי שגוגל יכול לזהות.
יונתן 24 בינואר 2014
חזקים אתם בגוגל מקומות הא!!
טוב, אני הולך לנסות לרשום את האתר שלנו לשם לפי המדריך:)
חגית 24 בינואר 2014
מה עושים כאשר יש ארגון שמעביר קורסים בכמה מקומות בארץ.
ואני רוצה לרשום את כתובות המתנס"ים והמרכזים בהם מתקיים השיעורים.
הבעיה היא שלא כל שיעור מועבר בסניף המרכזי שרשום על שם האתר?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
זה לא משנה היכן השיעורים אלא מהי הכתובת של הארגון עצמו. כאשר מדובר על הוספה של בית עסק לגוגל מקומות מדובר על הוספה של הכתובת שלו. את הכתובות של השיעורים במתנסים וכו' את צריכה לציין בצורה ברורה באתר או להכין מפה מותאמת עם המיקומים של הקורסים ולהטמיע את המפה הזאת באתר של הארגון.
יצחק 24 בינואר 2014
שלום
ראשית: אחלה מאמר
שנית:
אני לא מצליח להרשם כי הכתובת שלי לא נקלטת כמו כן הוא מבקש דוגמאות לכל מיני פעולות
יש עזרה עם הנושאים האלה
אשמח לתשובה
תודה מראש
שגיב SEO 24 בינואר 2014
תודה יצחק..
למה הכתובת שלך לא נקלטת? נסה לפני שאתה מגיש
למצוא אותה בגוגל מפות.. האם אתה מקליד / מכניס
כתובת חוקית או שאולי היא מוגדרת אחרת על ידי גוגל?
כמו כן אני לא מבין מה זה "כל מיני פעולות".. אתה יכול לפרט?
שוקי 24 בינואר 2014
בקר טוב
אחלה מאמר שעוזר מאד ל"מתחילים" כמוני.
שאלה
האם מילוי כל הפרטים צריך להיות באנגלית או עברית ?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
אם מדובר על אתר בישראל ובמיוחד נוכח הכניסה של גוגל מקומות לישראל כדאי שתגיש בעברית…
יוסי 24 בינואר 2014
באמת אחלה פוסט, רואים שהצוות כאן מבין עניין.
אשמח לקבל תשובה ל2 שאלות שמטרידות אותי בנושא גוגל מקומות:
1. אחרי כמה זמן מרגע שהכנסתי את הקוד של גוגל אני רואה את הרשומה שלי בתוצאות חיפוש?( לא מחייב בדף הראשון אלא בכלל בגוגל?)
2. למה יש כבר בגוגל רשומה לעסק שלי על הכתובת הזאת: maps.google.co.il והאם זה נעלם מתי שהרשומה שלי עולה לגוגל?
גוגל-מקומות
שגיב SEO 24 בינואר 2014
תודה יוסי… כרגע הרישום לגוגל מקומות מופיע בתוצאות החיפוש רק במחרוזות חיפוש מסוימות ורואים שגוגל עושים ניסויים.
עדיין קשה לדעת על אילו אתרים גוגל מסתמך כשהוא לוקח כתובות של בתי עסק קיימים מבלי להמתין לרישום של בית העסק על ידי הבעלים. אם האלגוריתם של גוגל הוסיף אותך בצורה אוטומטית לגוגל מקומות זה סימן טוב שיש לך רמת אמינות גבוהה ואזכורים במספר אתרים בהם מצויינת הכתובת שלך.
אכן, הרישום ששלחת עשוי להחליף את הרישום הקיים לרוב תוך זמן קצר בן שלושה שבועות או פחות.
יוסי 24 בינואר 2014
אי אפשר לדעת מתי גוגל אישר סופית את הרשומה שלי בגוגל מקומות.. שכן שלי יש לו עסק לפרחים בתל אביב הוא פתח גוגל מקומות לפני שבוע ימים עם קוד מגוגל והכל וכרגע שהוא נכנס עם שם משתמש וססמא לרשומה שלו אז איפה שאמור להיות כל הנתונים וההופעות כתוב לו אין מידע זמין לרשומה זאת. משהו בסגנון הזה.
מה זה אומר?
שגיב SEO 24 בינואר 2014
צריך להמתין עם ניתוח נתונים מגוגל… אין עדיין את כל המידע בעברית. אם הוא הוסיף את הקוד שקיבל מגוגל הוא יכול לבדוק בגוגל מפות אם יש רישום קיים של בית העסק שלו. לדוגמה.. הנה רישום קיים שלנו: שגיב SEO בגוגל מקומות
יוסי 24 בינואר 2014
זהו העניין הוא שאכן הוא קיבל קוד מגוגל הכניס את הקוד וזה אושר אבל עדיין לא רואים את הרשומה בגוגל מפות.
שגיב SEO 24 בינואר 2014
אתה בטוח שהוא הכניס את הקוד? אם אתה מתחבר לגוגל מקומות דרך חשבון הגימייל / הניהול שלו בגוגל מה אתר רואה? איזו הודעה? כמה זמן עבר?
יוסי 24 בינואר 2014
עכשיו אכן רואים גרף עם נתונים אבל משהו לא ברור שם:
עד עכשיו הכתובת שלו בגוגל מקומות היא: maps.google.co.il אפילו שהוא צירף את הדומיין שלו
כלומר אם תכתוב פרחים בתל אביב תראה את הדף מקום עם הדומיין של כל החברות שם ואצלו רואים משהו אחר.
קראתי בפורומים בחול שזה עניין של זמן אבל אפשר איך שהוא לזרז את זה.
מה אתה אומר??
דרך אגב תודה על ההתייחסות שלך.
שגיב SEO 24 בינואר 2014
בכיף יוסי…
זה באמת עניין של זמן – אחרי הכל אינספור עסקים מגישים עצמם לגוגל מקומות
בכל יום אז פשוט היו סבלנים. שיתחדש על הרישום ובהצלחה
אליהו טטרואשוילי 24 בינואר 2014
הי שגיב תודה רבה על הפוסט
רשמתי את העסק למפות כבר לפני חודש הזנתי את הקוד ששלחו לי לפלאפון
ועדיין הוא לא מופיע יכול להיות שגוגל לא אישרה את הפרסום?
אך אפשר לבדוק את זה?
בתודה מראש אליהו טטרואשוילי
שגיב SEO 24 בינואר 2014
תכנס עם האימייל / גימייל איתו הגשת את האתר לגוגל מפות
לממשק הניהול של גוגל… שם תוכל לראות את מצב ההגשה שלך ואם היא אושרה.
מיכל 24 בינואר 2014
שלום רב,
תודה רבה על הפוסט המפורט!
אני מעוניינת להוסיף עסק שיש לו שלוש כתובות… כך שאני בין לבין – אני לא יכולה להתשמש בהסבר שכתבת לעיל אך מצד שני אני זקוקה להוסיף את כל הכתובות שלנו. איך ניתן להתגבר על כך?
בתודה מראש, מיכל
אלי 24 בינואר 2014
עקבי אחר המדריך של הגשת אתר לגוגל מקומות עם כתובת אחת ותוכלי להוסיף יותר מכתובת אחת… הוא מתאים גם לשלושה… החלק השני של המדריך עוסק רק בחברות גדולות אשר מבקשות לבצע WhiteListing לרישומים שלהן בגוגל מפות כמו לדוגמה רשת מרפאות שיניים או רשת סופר-פארמים וכו'
מיסטר קרוף 24 בינואר 2014
אחד המדריכים המעולים – תמשיך עם המאמרים המעולים האלו שגיב – תמיד נהנה לקרוא את הבלוג שלך.
שגיב SEO 24 בינואר 2014
תודה רבה קרוף. עושים כמיטב יכולתנו לתרום את חלקנו
אבנר 24 בינואר 2014
אחלה פוסט, תודה!
בעקבות זה שאני מנסה לעדכן את המודעה שלי העסק בגוגל מפות נתקלתי בבעייה. אולי תוכלו לעזור לי.
העסק שלי מופיע במפות של גוגל כבר כמה שני, ויש לי פרופיל גוגל פלוס.
אני מעוניין פשוט לחבר ביניהם ולעדכן כמה פרטים בגוגל מקומות.
ניסיתי ללחוץ על המודעה במפות "עוד מידע" (מה שמביא אותי למעין פרופיל של גוגל פלוס) ואז "נהל מקום", ואז הוא מבקש ממני להכניס את הטלפון של העסק והוא לא מצליח לזהות את העסק לא משנה איזה טלפון אני מכניס לו. בעקבות זה שהוא לא מזהה את העסק הקיים הוא מבקש ממני להכניס מחד שאת כל פרטי העסק. אני פשוט לא רוצה שיהיה כפילות של העסק במפות של גוגל. למישהו יש מושג איך יוצאים מהלופ הזה?
תודה!
שגיב SEO 24 בינואר 2014
הפרופיל שאתה מנסה לחבר צריך להיות מנהל האתר בכלי למנהלי אתרים של גוגל… זה יפתור את הבעיה וגוגל אפילו יודיע לך על המסך שהוא מזהה שאתה הבעלים של האתר.
טום 14 ביולי 2014
שלום, הייתי רוצה לדעת איך בכלל רושמים את בית העסק שלי לגוגל. לאן מגישים את המידע?
תודה
טום
שגיב SEO 17 ביולי 2014
דברים קצת השתנו מאז כתיבת מדריך זה.
כיום, בזמן שאתה פותח דף לעסקים בגוגל פלוס אתה נדרש / מקבל את ההזדמנות
ליצור גם רישום בגוגל מקומות. אתה צריך כתובת אמיתית כמובן לקבל אליה גלויה.
הנה מדריך בנושא יצירת דף לעסקים בגוגל פלוס:
http://www.sagive.co.il/seo-blog/create-google-plus-business-page/
שיהיה בהצלחה, שאלות רלוונטיות
למדריך של יצירת דף לעסקים בגוגל בדף המדריך (הלינק שמצורף כאן) בבקשה
שגיב.
שחר 9 בדצמבר 2015
היי, כיצד ניתן למחוק מיקום מגוגל מקומות?
אם רשום לי "הסר מיקום כפול" ואני מוחקת דרכו אז הוא מעלים לי לגמרי את המיקום (אם יש 2 מיקומים שנפתחו בטעות ורוצים להסיר אחד מהם).
תודה
שגיב SEO 11 בדצמבר 2015
כבר כמה חודשים שיש תמיכה טלפונית (באנגלית) לגוגל Maps / גוגל עסקים ליתר דיוק. הדרך הכי נכונה היא להרים אליהם טלפון והם ינחו אותך לאורך הפעולות.
טליה 11 באוגוסט 2016
תודה רבה
עבדתי לפי ההנחיות עד שלב האימות. שם נתקעתי. אפשר לקבל עזרה?